Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2010 17:05 - САЩ И ВАТИКАНА ГОТВЯТ ДА НАЛОЖАТ „НЕДЕЛНИЯ ЗАКОН” – БЕЛЕГЪТ НА ЗВЯРА - част ІІІ
Автор: estirbg Категория: Политика   
Прочетен: 5128 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 26.10.2010 22:48


Безобиден и хуманен ли е наистина този закон, продиктуван от Римокатолическата църква?!


 “И принуждаваше всички, малки и големи, богати и сиромаси, свободни и роби, да им бъде сложен белег на десницата или на челата им, за да не може никой да купува или да продава, освен онзи, който носи за белег името на звяра или числото на неговото име”/Откр.13:16,17/.
Белегът на римския авторитет (почитането на езическия култ към слънцето SUNDAY) е приготвен да се приложи чрез закон. Това може да ви шокира, но ако погледнем към историята неделните закони са били прилагани в различни степени в продължение на 1700 години. Първият неделен закон е бил приложен от римският император Константин на 7 март 321 година след Христа. Известният му указ гласи: “ На почитаемия ден на слънцето /неделя/ нека магистратите и хората които живеят в градовете да почиват и нека всички работилници да са затворени”/Schaff’s translation, History of the Christian Church, vol iii, p.75. See also the Code of Justinian,book 3, title 12, law 3/.

   Защо Константин е прокарал този неделен закон? Причините са както удивителни, така и приложими и за нас днес. В четвъртото столетие римската империя се разпадаше. Моралноста бе в безпрецедентен упадък. Но религията съвсем не бе мъртва...Самият Константин бе посветен поклонник на слънцето, както и мнозинството от подчинените му. Всъщност самото име “неделя - SUNDAY” произлиза от  езическото поклонение на слънцето. По това време, нарастващ брой християни следваха примера на католическата църква, като се отказваха от съботите и пазеха неделите в чест на Възкресението. Константин вече бе видял моралната сила на християнството както е разкрито в куража на мъчениците му и това му дало една идея. Той си мислел: “Защо да не обединим християните и езичниците чрез взаимното им почитане на неделята?” Затова прокарал известният си неделен закон, надявайки се да внесе съюз в империята си, като така я спаси от разпадане. Планът му пропаднал и Рим все пак потънал.

   Неделният закон на Константин “бил неговият начин да доведе в хармония християнските и езическите елементи на империята под една обща институция” /A. P. Stanley, Lectures on the History of the Eastern Church,p. 227. 1861/. Но той отишъл по далеч от това. Не само твърдял , че е християнин, но и показал на дело своето благоразположение към римокатолическата църква. Чрез влиянието на Константин политическата власт на католическата църква се засилила. Развил се съюз между католическата църква и държавата. Но Константин в действителност останал езичник по сърце. “Монетите му носели от едната страна буквите от името на Христос, от другата фигурите на бога на слънцето” /пак там/. Така Константин допринесъл за обединението на римокатолическата църква с римокатолическата държава и до формирането на звяра,а това станало чрез прокарване на неделята.

   След Константин римокатолическата църква продължила да прилага пазенето на неделята в Европа за повече от 1000 години. Неделните закони също били прилагани в Англия в продължение на векове. Удивително, тази практика бе продължена в колониална Америка. През 17 век, ако бяхте живели в Масачузец, Вирджиния или Кънектикът, щяхте да сте задължени по закон да посещавате църква в неделя. Неподчинението било наказвано с тежки глоби, биене с камшик, затваряне в затвор и в някои случаи смърт. Така, колониална протестантска Америка все още следвала примера на Константин и католическата църква в обединението  на църква и държава и в прилагането на неделния закон.

 Първата поправка в Конституцията на САЩ сега отрича правото на управлението да приложи по закон религия. Статуята на свободата на Ню Йоркското пристанище остава паметник срещу Рим и срещу историята на религиозното преследване в Европа. Но историята разкрива, че протестантска Америка никога изцяло не се е откъснала от градът на седемте хълма, от самата Ватикана.

Какво готви бъдещето? Библейското пророчество предсказва, че това което се случи в Европа водейки до формирането на звяра, накрая ще се случи в Америка като доведе до образа на звяра. В четвъртото столетие Рим се разпадаше. Нещо подобно ще се случи отново. По време на една бъдеща криза, в час на отчаяние, протестантска Америка най-сетне ще стигне до заключението, че единственото решение за националния спешен случай ще е да се обедини църквата с федералното управление и да приложи със закон пазенето на неделята. Пастор Джон Хаги, многоуважаван християнски телевизионен евангелизатор, беше казал наскоро:”Вярвам, че в следващите две години Америка или ще се върне при Бог или ще бъдем нация, която отива оттатък ръба и завинаги се отвръща от Бог. Сега сме в този процес на вземане на решение. Време е да се надигнем и да върнем Америка”/John Haggi Ministries, Ministry Resource Catalog. Fall issue, 1999-2000, back cover/.Пастор Хаги е прав, когато казва, че Америка се нуждае да се върне при Бог, но /вярвам, че той би се съгласил/ това трябва да се направи чрез любовта на Исус Христос без използването на сила и без налагане римокатолическата догма за спазването на езическата неделя.

   На 31 май 1998 година Папа Йоан Павел Втори публикува твърде дълго свещеническо писмо, Dies Domini /Господният ден/, което съдържаше страстен апел за съживяването на пазенето на неделята. Папата каза, че преобладаващото пренебрегване на неделята се отразява на духовната криза вътре в католическата църква и християнството по принцип. Забележете думите му: “ Господният ден структурира историята на църквата в продължение на 2000 години: как бихме могли да мислим, че няма да продължи да формира бъдещето?” Папа Йоан Павел Втори прекрасно знаеше, че в много държави, включително и у нас в България, има разделение между църква и държава. Това означава, че ако бъдат възприети като „прокарване на религия”, неделните закони ще бъдат обявени като противоконституционни (например според първата поправка в САЩ). Затова сремежът на Ватикана е да омаловажи религиозния аспект на неделните закони и да наблегне на социалните, културните и семейни ценнасти. Хитър замисъл, нали? Но замисъл в ход! Ето вижте сами - работи се усилено, толкова тихо и незабележимо от нас, в сърцето на самата Европа, в  Европейския парламент, подготвя се дискретно, съдбовния  "неделен закон". Искате факти? Ето и доказателствата:

"European bishops back proposed EU law on Sunday rest"

Catholic News Agency (Brussels, Belgium) - "The secretariat of the Commission of the Bishops" Conferences of the European Community has welcomed a proposed EU law that would safeguard Sunday as a day of rest from work. According to L’Osservatore Romano, the secretariat issued a statement praising the measure proposed by five EU parliamentarians to recognize the value of "Sunday rest as part of the ‘cultural patrimony’ and ‘European social model’."" - February 16, 2009

COMECE Press Release (Commission of the Bishops" Conferences of the European Community) - "The Secretariat of COMECE, the Protestant Church in Germany (EKD) and the Church of England welcome the initiative of several Members of the European Parliament, to ask the House to decide on a Written Declaration “on the protection of a work-free Sunday as an essential pillar of the European Social Model and as part of the European cultural heritage”. Such a declaration would constitute an important commitment to a “Social Europe”. It is now important to find the majority necessary for this cross-party resolution, which has been launched by five parliamentarians – from the political groups of EPP, PSE, ALDE and UEN."

Catholic Culture.org - "The measure would call upon all member-states of the European Union to protect the weekly day of rest. "The economic and financial crises have made us more aware of the fact that not all aspects of life can be subject to market forces," COMECE noted in its statement of support-- in which the Catholic bishops were joined by the the Protestant Church in Germany (EKD) and the Church of England."

Written Declaration by by Anna Zбborskб, Martin Kastler, Jean Louis Cottigny, Patrizia Toia and Konrad Szymański (Members of European Parliament) - PDF - "Written declaration on the protection of a work-free Sunday as an essential pillar of the European Social Model and a part of the European cultural heritage." Писмена декларация от Анна Zбborskб, Мартин Kastler, Жан Луи Cottigny, Patrizia Toia и Konrad Szymański (членове на Европейския парламент) – „Писмена декларация за защита на неделята като неработен ден, представен като основен елемент на европейския социален модел и част от европейското културно наследство”!!!

http://www.europarl.europa.eu/activities/plenary/writtenDecl/wdFastOngoing.do?language=BG&startValue=10

Невинен социален закон на пръв поглед, нали? Грижа за човека? -
Плановете на Папа Йоан Павел Втори се осъществяват скоростно със силата на изгоненият ангел от небесата!  Готвят закон, с който ще ни принудят да приемем „белега на звяра”!!!

И все пак, какво значи „белега на звяра”, какво толкова фатално има в него и защо толкова се акцентира върху него в "Откровението на Йоана" в Библията?!

 Този въпрос наистина е жизнено важен и съдбовно определящ, затова по-подробно ще се опитам да го разгледам в следващия постинг.

 

Следва....

 

 




Тагове:   Ватикана,   наложат,


Гласувай:
7
2



1. анонимен - Прочетете книгите на Урия Смит, ...
28.02.2011 15:39
Прочетете книгите на Урия Смит, "Книгата на пророк Данаил" и "Откровение на Йоан" в тях всчко това е написано преди век и половина от автора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: estirbg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1255293
Постинги: 110
Коментари: 2804
Гласове: 5341
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031