Прочетен: 18310 Коментари: 48 Гласове:
Последна промяна: 08.01.2012 15:40
След като Сенатът на САЩ прие законопроект, който ефективно слага край на Хартата за правата в Америка / Dec-02-2011 /, вчера 31.12.2011, по време на почивката си в Хавай, Барак Обама подписа мащабния военен законопроект за самоотбрана на стойност 662 милиарда долара, макар и с известни „резерви” отнасящи се до задържане на лицата, заподозрени в тероризъм.
Информация на (NewsCore)
Last edited Sat Dec 31, 2011, 03:37 PM USA/ET
Ето и части от пълното изявление на Барак Обама
„Фактът, че аз подкрепям този законопроект като цяло не означава, че съм съгласен с всичко в него. По-специално, аз подписах този законопроект, въпреки че имам сериозни резерви с някои разпоредби, които регулират задържане, разпит, и съдебното преследване на заподозрени терористи. През последните няколко години, моята администрация е развила ефективна и устойчива рамка за задържане, разпит и съдене на заподозрени терористи, която ни позволява да се максимизира способността ни за събиране на разузнавателна информация и да направят безпомощни опасни личности в бързо развиващите се ситуации, а резултатите, които са постигнати, са неоспорими. Нашият успех срещу "Ал-Кайда и нейните филиали и съмишленици, е получен в значителна степен като резултат от предоставяне на правомощия на нашите професионалисти за борба с тероризма, след като имат необходимата яснота и гъвкавост, адаптираща се към променящите се обстоятелства..........."
"В крайна сметка, реших да подпише този законопроект не само защото се разрешават критично важни услуги, които се предоставят за нашите въоръжени сили и техните семейства, както и на националните програми за сигурност, но и защото Конгреса ревизира разпоредби, които в противен случай биха застрашили безопасността, сигурността, и свобода на американския народ "
"Движейки се напред, моята администрация ще тълкува и прилага разпоредбите, описани по-долу, по начин, който най-добре запазва гъвкавостта, осигуряваща сигурността и отстояваща ценностите, върху които е основана тази страна.”
Пълното изявление може да прочетете тук:
www.democraticunderground.com/10164102
Съвсем резонен въпрос е: След като е имал „резерви”, защо Президентът Обама е подписал законопроекта? А в последния пасаж подчертаните думи "ще тълкуват" и "прилагат" не развързват ли директно ръцете на военните при всякакви ситуации?
Повече от разбираемо е, че този законопроект дава официално "зелена светлина" за неограничено задържане без съд и присъда на заподозрени в терористична дейност. За клопката "заподозрени в терористична дейност", в която могат да попаднат и обикновени невинни американци, вижте това
www.salem-news.com/articles/december022011/bill-rights-ends.php
или
http://estirbg.blog.bg/biznes/2011/12/10/senatyt-na-sasht-prie-zakonoproekt-zalichavasht-hartata-za-p.864777
Изказаните "резерви" са само прах в очите на американската общественост и опит да се притъпят бурни масови протести за несъгласие с администрацията на Обама.
Последствията? - информацията за тях няма да се забави...
Ще продължаваме да следим!
Би Би Си: Барак Обама разкри нова стратегия за развитие на американската армия 05 януари 2012 | 21:22 | Агенция "Фокус"
Вашингтон. Американската армия ще стане „по-лека”, запазвайки своето превъзходство, докато измества фокуса си върху Азиатско-тихоокеанския регион, обяви американският президент Барак Обама, предаде Би Би Си.
В рядка своя изява пред Пентагона, той разкри дългосрочна стратегия за отбраната на САЩ, съгласно която хиляди военнослужещи ще бъдат освободени.
Според американския държавен глава приливът на войните се оттегля и САЩ трябва да възобновят икономическата си доминация.
Стратегията трябва да включи съкращаването на най-малко 450 млрд. долара от разходите на Пентагона през следващото десетилетие.
„Така че, да, нашата армия ще бъде по-лека”, коментира Обама пред репортери, „но светът трябва да знае, че САЩ ще запазят нашето военно превъзходство с въоръжени сили, които са ловки, гъвкави и готови да отговорят на пълен набор от конфликти и заплахи”.
Неотдавна Хилари Клинтън доказа в едно свое изказване записаното в “Откровение” 13 глава, че Вторият звяр ще реве като змей: “За САЩ световното лидерство е единствената възможност” (http://www.focus-news.net/?id=n1438250). Тя изрази ясно величието, което си присвояват всички диктатори, като представят себе си за единствените, които могат, знаят и разбират всичко. Безапелационно подчерта и необходимостта САЩ да бъдат категоричният лидер в света: „Светът гледа към нас, тъй като Америка има възможност и решимост да мобилизира съвместни усилия за решаване на световните проблеми – в защита на нашите собствени интереси, но и в качеството на сила на прогреса. В това отношение ние нямаме съперници”. Изявлението “Ние нямаме съперници” е категорично: “На нас никой не може да ни се опре!”
Днес Барак Обама потвъди недвусмислено декларацията, доказваща ролята на САЩ като световен жандарм.
Същото твърди и Библията. Тандемът САЩ и Ватикана ще осъществи Новия Световен Ред и ще тласнат човечеството към огнената геена!
Нов терористичен акт в САЩ
"Бащата на перестройката" и &q...
01.01.2012 13:13
СРЦЕТО И ДУШАТА ДА ТИ СЕ НАПОЛНАТ СО ЉУБОВ И РАДОСТ.
и после "дрънкай глупости"!
Ти май живееш не само в информационно, но и в слънчево затъмнение!
и после "дрънкай глупости"!
Ти май живееш не само в информационно, но и в слънчево затъмнение!
Не се занимавам с подобни измишльотини и нямам намерение да го чета това, но зная, че някои "умници" измислиха версията, че американците /тайни служби, правителство и т.н. / сами взривили кулите в Нюйорк и ти вероятно него имаш предвид. Щеше да бъде много интересно, ако не беше толкова тъпо. Но подобна тъпотия на куб може да сътвори само един напълно атрофирал мозък. И, разбира се, онези перковци с чалмите. Що се отнася до свободата и демокрацията, разбира се, те са най-хубавото нещо, но не и свободата да се хвърлят бомби по невинни хора.
Желая ти от все сърце здраве, радост и благополучие! Дано в блогбг да си намерил онова семейство, което ще оправдае твоите очаквания за приятелство, любов и пълнота! Ще ти се радваме всички - толкова сме близки - и по език и по дух!
Винаги си добре дошъл!
Поздрави от мен!
Защо да разваляш и без това вечно разваленото си настроение!
Не искам да започвам Новата година с безсмислени препирни!
Бъди жив и здрав!
Иначе песента е много подходяща...:)
Цялата реч на Обама е пропита с такава "грижа" и "хуманизъм", че хората като raders на пръв поглед не биха открили нищо нередно. Но само двете думички в края на изявлението, като два отровни зъба на усойница /маркираните в червено/, показват какво може да очакват горките американци в близкото бъдеще. Случи ли се с тях това, бъди сигурен - ще дойде и у нас!
Що се отнася до музикалния клип, с който озвучих постинга - Господ буквално ми го "търкулна" на монитора - наистина е много подходящ - като заглавие и съдържание, още повече като си спомним от филма подлостта, с която властващия патриций заби тайното ножче под ризницата на гладиатора...
Тайните оръжия - от древността, та до наши дни са били винаги предпочитани от злото - от тънката кама, та до острия писец - те все убиват!
02.01.2012 12:42
Изгледах http://www.youtube.com/watch?v=KdxXhn3We7U - американците най-сетне поумняха и вече съвсем трезво виждат, че са заложници на собствената си властващата войнстваща администрация.
Поздрави от мен, пиятелю! Помагай, защото не смогвам да "прекопавам" цялото нет пространство! :)
Моля ти се.Махни този психопат и дезинформатор Алекс Джоунс...:))))
Моля ти се.Махни този психопат и дезинформатор Алекс Джоунс...:))))
Polopot,
Джоунс е дезинформатор, но поне някои хора го чуват и се надявам да обърнат по сериозно внимание и на статията, след като видят клипа. Иначе дезинформатори бол - Рон Пол напр. е един доста голям лицемер.
Да не забравиш и Майкъл Мур. Иначе просто споменах на Естир, че на него не може да се вярва за нищо. Той е най-обикновен комерсиален журналист..Ще ти покажа по-късна как е разобличен много добре. Просто не искам да това да ми е първият пост за годината.
Здраве, щастие, успехи и много любов!
Моля ти се.Махни този психопат и дезинформатор Алекс Джоунс...:))))
Алекс Джоунс не е важен. Важно е това, което пише в Библията. А законът не е подписан от Алекс Джоунс, а от Обама. С подписа си той потвърждава, че съвсем скоро светът ще се намери в същата обстановка, в която сега ще бъдат американците. Защото звярът ще наложи Новия световен ред и ще изисква поклонение пред римския понтифекс, маскирайки всичко зад борба срещу тероризма и за "мир и безопасност".
Но колко ще са тези, които да са готови за предстоящата голяма скръб,...след като в момента си затварят очите пред ставащото?!
03.01.2012 11:38
Антихриста не е папата - това е само заблуда. Звяра ще бъде човек, по-специално евреин от дановото коляно. Той ще бъде признат за еврейския месия и всички нации ще го обяват за техен спасител. Той ще даде лъжлива надежда на свят потопен във война и катаклизми. Той ще го обедини и управлява. Ще изисква поклонение и ще седи в Соломоновия храм и ще представя себе си за бог и спасител.
03.01.2012 15:33
Дори и да предположим, че по някакъв начин успеят да подчинят света на папата, то как си представяш фанатичните мюсюлмани, които са готови да умрат за вярата си да ходят на молитва в неделя, а не в петък. Съзнаваш ли какво ще стане, ако на мюсюлманите им се забрани петъчната молитва и ги задължат да ходят на молитва в неделя? Вярваш ли, че от страх ще се подчинят на папата и на неговите закони? Също така и евреите, които също така фанатично спазват съботата едва ли ще се предадат. Евреите и мюсюлманите по-скоро ще умрат отколкото да спазват неделния ден.Да не забравяме, че и адвентистите са около 12млн. И проблемите няма да свършат само с тях, защото ще има хора и от други религии, които ще са против това. Та този нов световен ред със задължителен ден неделя за поклонение няма да се задържи и 5 дена. Противниците на неделята ще са няколко пъти повече от подръжниците.
03.01.2012 16:42
Кои са тези, които не приемат Иисус, който е дошъл в името на своя Отец? - Евреите! А кой е този друг, който ще дойде в свое име и евреите ще приемат?
За боговете на бащите си не ще помисли” (Дан. 11:37)
“Който се противи и се превъзнася над всичко, що се нарича Бог, или светиня, за да седне като бог в Божия храм, показвайки себе си, че е бог” (2Сол. 2:4)
Антихриста ще изисква да бъде наричан бог. Дори папата не е стигнал чак толкова далеч. Звяра не иска просто да бъде смятан за наместник на Христос на земята, а иска да бъде божество.
От Дан се чуе пръхкане на конете му, от громкото цвилене на жребците му трепери цяла земя; ще дойдат и ще опустошат земята и всичко по нея, града и които живеят в него" (Иер.8:16)
Също така и дановото коляно не се споменава в Апокалипсиса в числото на спасяемите.
03.01.2012 19:16
Сега ще ти приложа клипче, на което вашия най-известен пастор направо крещи, че Аллах е Бог.
http://www.youtube.com/watch?v=fU6-rKqfigM
Ето и друг адвентистки пастор си признава. Даже казва, че християнския Бог и Аллах са ... едно и също лице.
http://www.youtube.com/watch?v=XP3YrD3I9TA
Като гледам тези клипчета си мисля, че адвентизма няма да има големи проблеми да се интегрира в бъдещата икуменическа "църква".
Имам чувството, че изпадаш в излишна паника от А. Джоунс...Може и да си прав, но сега, след като го заличих където можах, трябва и ти да го изтриеш от главата си...:)))
Няма го вече!!! Не се гневи! :)))
Успех в блога...
"“Съобразяването със света е, което кара нашия народ да губи своите ориентири. Извращаването на правилните принципи не настъпва внезапно. Господният ангел ни представя този въпрос в символи. Изглежда, като че ли крадец се промъква все по-близо и по-близо и постепенно, но сигурно ограбва идентичността на Божието дело, като кара нашите братя да се съобразяват със светската политика...
Господ очаква от нас да положим най-старателни усилия, за да се освободим от светския дух, дошъл сред нас... Господ призовава за реформация. На всяко място, където вярващите са възприели светските принципи, той желае да бъде издигнат глас на предупреждение”.
Разговор рано сутринта пред
Медицинския мисионски съвет
На Пасифик Юниън в Св. Елена,
Калифорния, 7 юли 1902г.
Още един много показателен цитат:
"Когато срещаме в живота си провал, нека никога не правим грешката да изгубим доверието си в Божията църква. Някъде в бъдещето лежи едно последно бурно предизвикателство към адвентизма. То ще бъде толкова интензивно, че църквата “може да изглежда като че ще падне”. Но ни е обещано, че “няма да падне. Тя остава, докато грешниците в Сион бъдат пресяти”. (Selectet Messages, vol. 2, p.380 – ориг.). Забележете, че при пресяването, което вярвам, че ще се повтори, и както при последното Омега-отстъпничество, грешниците в Сион – неверните Божии чеда – са именно тези, които напускат църквата."
Предстои, приятелю, последният етап - на пресяването, така че ние, последователните адвентисти, не сме изненадани, а предупредени за това отстъпничество и го очакваме в "повишена бойна готовност". Това е още едно изпълняващо се в момента пророчество на Елън Уайт, която я утвърждава за сетен път като непогрешима пророчица на адвентния народ.
03.01.2012 22:01
03.01.2012 23:16
Между свобода на изразяване и арогантност и пошлост на анонимни коментари има разлика.
Ако човек не владее своите негативни емоции, длъжен е да владее своите изрази!
04.01.2012 00:00
Как е възможно римо-католицизма да създаде исляма при положение, че исляма възниква около 610г., а римокатолицизма през 1054г.?
Източникът, който си дал се позовава на Алберто Ривера. Този човек, твърди че римокатолицизма създава исляма, защото Ватикана иска отчаяно Ерусалим, но е блокиран от евреите. Това изобщо не отговаря на истината. През 7 век евреите са едва 1/10 от населението на Палестина. През 7 век войни за Ерусалим се водят с персите. Във войната участват и евреи, но тяхната численост е нищожна. Плюс това войните се водят от Византия, а не от Рим и още по-малко от Ватикана.
Твърдението, че Ватикана създава исляма е смешно и абсурдно. Твърденията на този бивш йезуит нямат нито логическо покритие, а още по-малко историческо!
"За боговете на бащите си не ще промисли" (Дан.11:37).Мисли ли Ватикана за Отец,Сина и Святия Дух?.Не.Мисли за Мария,за светии,за статуи. Празнува Коледа,Великден, Св.Валентин и Св. Никола.
Казваш, че ще седне като бог. Ватикана го е направил от доста време.Папата претендира, че е Наместник на Христос.А Господ каза, че ще изпрати за Свой Заместник Святия Дух!Папата прощава грехове,нещо,което може само Бог.Папата променя заповедите.Това е право на Бога.Папата праща в Рая.Нещо,което е само Божий прерогатив.
Цитираш Ер.8:16.Знаеш ли на какво е символ Дановото племе?На идолопоклонство.Фигурира ли в "божиите" ПАПСКИ заповеди втората заповед? Не.Тя е премахната и сега няма проблем всеки да се покланя на каквито и да е образи.Така че в стиха се говори за идолопоклоннически пълчища,които ще се борят срещу верните Божии деца.
Сега за Дановото племе.Ако се приеме,че това е буквално,излиза, че абсолютно всеки, който е потомък на Дан,ще бъде вън от небето.Това противоречи на Откр.7:9.След това видях, и ето голямо множество, което никой не можеше да изброи,от всеки народ,и от ВСИЧКИТЕ племена,люде и езици, стоящи пред престола и пред Агнето,облечени в бели дрехи,с палмови клони в ръцете си
Под "Даново" племе не се разбира буквалното, адуховното потомство на Дан.Няма значение кой от кое племе или народ е.Идолопоклонниците са вън от Рая:1 Кор.6:9.Или не знаете,че неправедните няма да наследят Божието царство? Недейте се лъга.Нито блудниците,нито идолопоклонниците,нито прелюбодейците,нито малакийците,нито мъжеложниците,10.нито крадците, нито сребролюбците, нито пияниците, нито хулителите, нито грабителите няма да наследят Божието царство.
Как е възможно римо-католицизма да създаде исляма при положение, че исляма възниква около 610г., а римокатолицизма през 1054г.?
Източникът, който си дал се позовава на Алберто Ривера. Този човек, твърди че римокатолицизма създава исляма, защото Ватикана иска отчаяно Ерусалим, но е блокиран от евреите. Това изобщо не отговаря на истината. През 7 век евреите са едва 1/10 от населението на Палестина. През 7 век войни за Ерусалим се водят с персите. Във войната участват и евреи, но тяхната численост е нищожна. Плюс това войните се водят от Византия, а не от Рим и още по-малко от Ватикана.
Твърдението, че Ватикана създава исляма е смешно и абсурдно. Твърденията на този бивш йезуит нямат нито логическо покритие, а още по-малко историческо!
Католическата църква съществува не от 1054 г, когато става схизмата, а още от времето на Римската империя. Никак не е случайно, че папа Силвестър I е обявил неделята за Господен ден още през 325 г, след като през 321 г Константин я обявява за почивен. Не е случаен фактът и това, че Католическата църква претендира, че Петър е първият папа...Всъщност, малко повече от сто години, след като Католическата църква е обявена за поставена над всички и започва да управлява народите през 538 г. се появава мюсюлманството.
Така че твърдението е напълно вярно.
04.01.2012 11:07
вославна Църква. Папата по това време, не се води нито наместник на Христос на земята, нито пък е непогрешим. Папата е епископ. Да наистина има първенство, но е ПРЪВ СРЕД РАВНИ! т.е., защото е от Рим на папата му се отдава честта на първенство, но няма по-големи правомощия от епископите на другите области. Също така Петър наистина е бил епископ на Рим, но преди това е бил епископ и в Антиохия.
Допуснала си и грешка. Ти изкара мюсюлманството по-старо и от Мохамед(570-632). Няма начин мюсюлманството да е възникнало през 538г. То възниква някъде около 610г.
04.01.2012 11:42
"Това поставих аз, Лъв, от любов към ПРАВОСЛАВНАТА вяра и за запазването й от повреждане" (Haec Leo posui amore et cautela orthodoxae religiones).
За този акт на папата свидетелстват всички западни писатели - и древни, и нови.
04.01.2012 12:29
"Аз казвам без ни най-малко колебание, че който нарича себе си Вселенски епископ или желае тази титла, е по своята гордост предшественик на антихриста, защото претендира по същия начин да бъде над другите ..." (Папа Григорий Двоеслов. Послание 33).
04.01.2012 13:25
вославна Църква. Папата по това време, не се води нито наместник на Христос на земята, нито пък е непогрешим. Папата е епископ. Да наистина има първенство, но е ПРЪВ СРЕД РАВНИ! т.е., защото е от Рим на папата му се отдава честта на първенство, но няма по-големи правомощия от епископите на другите области. Също така Петър наистина е бил епископ на Рим, но преди това е бил епископ и в Антиохия.
Допуснала си и грешка. Ти изкара мюсюлманството по-старо и от Мохамед(570-632). Няма начин мюсюлманството да е възникнало през 538г. То възниква някъде около 610г.
Не съм допуснал грешка, а съм пропуснал една запетая. Католическата църква започва да управлява през 538 година. След това се появява мюсюлманството.
що се отнася до титлите, "папа" или "отец" е едно и също. Господ Исус Христос изрично каза: Мат.23:9. И никого на земята недейте нарича свой отец, защото Един е вашият Отец, Небесният.
така че дали е Православна или Католическа, все едно и също. Резултатът е непослушание и поставяне на Божието място.
"Това поставих аз, Лъв, от любов към ПРАВОСЛАВНАТА вяра и за запазването й от повреждане" (Haec Leo posui amore et cautela orthodoxae religiones).
За този акт на папата свидетелстват всички западни писатели - и древни, и нови.
Когато една религия не е библейска, може да се нарича както и да е, но това не я прави истинска.
04.01.2012 16:10
След това се появява мюсюлманството.
що се отнася до титлите, "папа" или "отец" е едно и също. Господ Исус Христос изрично каза: Мат.23:9. И никого на земята недейте нарича свой отец, защото Един е вашият Отец, Небесният.
така че дали е Православна или Католическа, все едно и също. Резултатът е непослушание и поставяне на Божието място.
24 И той извика, казвайки: Отче Аврааме, смили се за мене, и изпрати Лазара да натопи края на пръста си във вода и да разхлади езика ми; защото съм на мъки в тоя пламък.(Лука 16:24)
Господ Иисус Христос иска да каже да не наричаме никого на земята наш бог, защото един е Бог Отец, който е на небесата. Ако никого на земята не трябваше да наричаме отец, то ти никога ли не си наричал своя баща, татко?
+1
04.01.2012 20:09
22 Жени, подчинявайте се на своите мъже, като длъжност към Господа;
23 защото мъжът е глава на жената, както и Христос е глава на църквата (като само Той е спасител на тялото).
24 Но както църквата се подчинява на Христа, така и жените нека се подчиняват във всичко на своите мъже. (Ефес. 5:22-24 )
Религия, която приравнява Господ Иисус Христос с Архангел Михаил не може да се нарече библейска. Религия, която твърди, че Адам също е бил измамен от сатана не може да се нарече библейска.
14 И Адам не се излъга; но жената се излъга, та падна в престъпление. (1 Тим.2:14)
Надявам се един ден да осъзнаете, къде се намира Истината. Дано с Божията помощ успеете да го направите, някой ден.
След това се появява мюсюлманството.
що се отнася до титлите, "папа" или "отец" е едно и също. Господ Исус Христос изрично каза: Мат.23:9. И никого на земята недейте нарича свой отец, защото Един е вашият Отец, Небесният.
така че дали е Православна или Католическа, все едно и също. Резултатът е непослушание и поставяне на Божието място.
24 И той извика, казвайки: Отче Аврааме, смили се за мене, и изпрати Лазара да натопи края на пръста си във вода и да разхлади езика ми; защото съм на мъки в тоя пламък.(Лука 16:24)
Господ Иисус Христос иска да каже да не наричаме никого на земята наш бог, защото един е Бог Отец, който е на небесата. Ако никого на земята не трябваше да наричаме отец, то ти никога ли не си наричал своя баща, татко?
Евреите са считали Авраам за основоположник на рода. Кой от вашите "отчета" ви е създал? Господ предупреждава да не наричаме никой човек наш духовен създател, за какъвто смятате вие вашите "отчета" и "патриарси", след като ги кръщавате по този начин. Дали някъде пише, че апостолите са наричани от вярващите по този начин? Да може да се открие в Библията "Отец Петър" или "Отец Павел"?
За кои предания става дума? За тези, които апостолите са предали или за съчиненията, които сте си измислили, като това, че Дева Марпия е възкръснала? Къде го пише това в Библията? Къде пише, че съботата е променена? Къде пише, че сте истинската църква, след като нарушавате Божията воля? Господ каза, че ако се проповядват човешки измислици, напразно е поклонението.
Е, щом искате, считайте се за Негови. А накрая може със сигурност да чуете: "Махнете се от Мене, вие, които вършите беззаконие.
04.01.2012 20:27
12. estirbg - До анонимен №11
11.12.2011 13:48
ще цитирам само един стих от Словото, с което ще отговоря на отправеното предизвикателство, като си запазвам правото да го разширя и обоснова БИБЛЕЙСКИ:
"Няма вече юдеин, нито грък, няма роб, нито свободен, няма МЪЖКИ пол, ни ЖЕНСКИ; защото ВИЕ ВСИЧКИ СТЕ ЕДНО В ХРИСТА ИСУСА.
И ако сте Христови, то сте Авраамово потомство, наследници по обещание." Галатяни 3:28-29
Ще продължа....
цитирай
Редактирай | Изтрий
13. estirbg - Препоръките на Апостол Павел също се изопачават -
11.12.2011 13:56
Относно дадения цитат от трябва да имате предвид следното:
1.(това послание е написано към Тимотей, който тогава бил пастор на църкавата в Ефес). Град Ефес бил известен с храма си на Артемида – лъжлива гръцка / римска богиня. Жените заемали авторитетно място в поклонението на Артемида.
2. Тези стихове са част от посланието на ап. Павел към ученика му Тимотей, останал в гр. Ефес, и което послание визира
устройството на църквата, която вече му е поверена. Апостол Павел дава препоръки за избора на Епископи и т.н.
Стиховете трябва да се разглеждат в контекст на църковния дневен ред, а не в обществения живот.
Става въпрос за връзва жена-мъж на лична основа в присъствието на еноряйшите от съсловието, а не в общият смисъл на между-половите отношения.
"дидаско"- поучава, в смисъл публично порицаване ; "автентео"- господарство, владение; "исихия" трябва да се разбира като "мълчаливост","смирение" а не като "безмълвие".
ап. Павел дава препоръка ( "не позволявам", не казва "забранявам").. НЕ , ЧЕ ЖЕНИТЕ НЕ МОГАТ ДА СА УЧИТЕЛИ НА БОЖИЕТО СЛОВО, а че не е редно жена да поучава, да спори, да порицава мъжа си, или брат си, или даден мъж от кръга на църквата публично пред всички защото това противоречи на:
1) благоприличието и 2)на традициите където мъжът е глава на семейството и този който брани авторитета на семейството. Всичко това трябва да се постави и в контекст на етиката, моралните норми и традиции в гръцкият (етнически) гр. Ефес за където е адресирано посланието.
По-голямата втора част на 2-ра глава се отнася за жените в църквата и препоръките на ап. Павел за това как щом са в църквата трябва да странят от суетата. Да се загърнат с целомъдрие и скромност. Апостол Павел дава препоръки и към мъжете в църквата да се смирят и да се молят на всяко място, т.е. да не се срамуват, че са Християни, и да не се гневят и да бъдат ненужно агресивни. Така апостола напипва болното място и на двата пола-- агресията и гнева у мъжете, и суетата у жените.
Ще продължа ..
цитирай
Редактирай | Изтрий
14. estirbg - Бог е работил с жени и им е възлагал дори пророчески функции още от древни времена
11.12.2011 13:58
жените-пастори / проповедници, пророчици - Мариам, Девора, Прискила, Фива и т.н. – жени, които са имали водаческа роля в Библията. Например, Девора – тя била единствената жена-съдия сред 13 мъже-съдии. Олда – тя е единствената жена-пророк сред десетките мъже-пророци, за които се говори в Библията. Да не забравяме и Анна и четирите дъщери на дякон Филип в Новия Завет. В Книгата Деяния, в 18-та глава Прискила и Акила са представени като верни Христови служители. Първо се споменава името на Прискила, което, предполага се, означава, че нейното място в служението било по-“важно” в сравнение с това на съпруга й, но документално не се посочва Прискила да е участвала в служение, което да противоречи на I Тимотей 2:11-14. Прискила и Акила довеждат Аполос в дома си и двамата го обучават, като му излагат по-точно Божието Слово (Деяния 18:26). Точно тук искам да отбележа, че Самият Павел дава насоки на жени, когато те пророкуват публично и също утвърждава жени, които поучават, като Прискила.
Фактът е, че жените изиграха пълна роля в служението на Исус и като примери в неговото поучение, и като реципиенти. Макар това да изглежда напълно в реда на нещата в контекста на нашето общество от 21 век, трябва да припомня колко радикално е било това по време на 1 век в Палестина.
Исус преднамерено утвърждаваше и включваше жените. Виждаме продължение на това в ранната църква от Лидия и Тавита към дъщерите на Филипи. Новия завет приписва многобройни роли на жените в ранната църква като учители по богословие, дякони, църковни лидери и пророци и има дори оспорвана препратка към жена апостол на име Юния...И така бързам да достигна до името на една изключителна жена от миналия век, невероятна Божия служителка и пророчица, за която думте не стигат, за да й благодарим и благославяме в Небесния ни Избавител. За нея, ще продължа по-късно...
11.12.2011 13:58
жените-пастори / проповедници, пророчици - Мариам, Девора, Прискила, Фива и т.н. – жени, които са имали водаческа роля в Библията. Например, Девора – тя била единствената жена-съдия сред 13 мъже-съдии. Олда – тя е единствената жена-пророк сред десетките мъже-пророци, за които се говори в Библията. Да не забравяме и Анна и четирите дъщери на дякон Филип в Новия Завет. В Книгата Деяния, в 18-та глава Прискила и Акила са представени като верни Христови служители. Първо се споменава името на Прискила, което, предполага се, означава, че нейното място в служението било по-“важно” в сравнение с това на съпруга й, но документално не се посочва Прискила да е участвала в служение, което да противоречи на I Тимотей 2:11-14. Прискила и Акила довеждат Аполос в дома си и двамата го обучават, като му излагат по-точно Божието Слово (Деяния 18:26). Точно тук искам да отбележа, че Самият Павел дава насоки на жени, когато те пророкуват публично и също утвърждава жени, които поучават, като Прискила.
Фактът е, че жените изиграха пълна роля в служението на Исус и като примери в неговото поучение, и като реципиенти. Макар това да изглежда напълно в реда на нещата в контекста на нашето общество от 21 век, трябва да припомня колко радикално е било това по време на 1 век в Палестина.
Исус преднамерено утвърждаваше и включваше жените. Виждаме продължение на това в ранната църква от Лидия и Тавита към дъщерите на Филипи. Новия завет приписва многобройни роли на жените в ранната църква като учители по богословие, дякони, църковни лидери и пророци и има дори оспорвана препратка към жена апостол на име Юния...И така бързам да достигна до името на една изключителна жена от миналия век, невероятна Божия служителка и пророчица, за която думте не стигат, за да й благодарим и благославяме в Небесния ни Избавител.
При първото идване на Христос, Йоан Кръстител беше избраният инструмент. Той трябваше да предупреди и подготви народа. Така и във връзка с последното съдбоносно дело на тройната ангелска вест и изследователния съд, Бог потърсва подходящи лица за да осветли човечеството. Неговият избор се спира най-напред на двама мъже: Уйлям Фой (да не се смесва с Уилям Милър) и Хейзън Фос, които получават видения относно тройната ангелска вест.
Кратко време след разочарованието в 1844 г. Уйлям Фой умира, а Хейзън Фос, след остра душевна борба решава да не съобщи видението на народа. Тогава Божият избор се спира на един слаб инструмент - 17 годишното момиче Елън Хармон по баща, а по-късно Елън Гулд Уайт, по мъж. Тя получава своето първо видение два месеца след голямото разочарование през декември 1844 г. по време на молитвена служба в един дом. Сюжетът на това първо видение е великата опитност на адвентния народ и неговото пътуване към небесния град.
Елън Гулд Уайт е родена на 26.x1.1827 г. в гр. Горхам, щата Мейн. В 1840 Г., на 13 годишна възраст, тя била дълбоко засегната от религиозното пробуждане, предизвикано от делото на Уилям Милър и се присъединила към Методистката църква. На 30 август 1846 г. сключила брак с Джеймс Уайт, адвентен проповедник, и независимо от злополуката преживяна в детството, тя надживяла своя съпруг с 33 години. От този брак се родили четирима сина, от които най-малкият и най-големият починали. Елън Уайт посвещава целия си живот на Божието дело. Написала е многотомна литература, резултат от нейните 2000 видения. Литературното и наследство възлиза на 43 900 страници в ръкопис. Ние притежаваме днес 53 книги от нейното перо, които представляват прекрасно ръководство за църквата на остатъка, освен 4500 статии, публикувани в раз- лични списания. Литературата на Елън Уайт е преведена на много езици. Тази забележителна жена е работила неуморно като говорител и Божий служител в три континента - Америка, _ Европа и Австралия. Тя завършва земния си път в Елмсхевън, Калифорния,на16.VII.1915 г. на 87 годишна възраст.
Елън Уайт представя така прекрасно личността, делото и духовния живот на Спасителя, както може би никой друг автор. Нейната личност се губи, а на преден план тя изтъква лъчезарния образ на Исус Христос. Нейният живот, удостоверен от хиляди хора, се е отличавал с простота, чистота и изключителна благотворителност. Пророческите и предвиждания, отразени в литературата й, се изпълняват по забележителен начин, защото са основани върху библейските пророчества. Ще посоча няколко от тяХ:
Тя пише, че католици и протестанти ще се обединят, когато още не е имало никакви видими знаци за това. Тя твърди, че модерният спиритизъм ще се разпространи навсякъде, още когато тези странни явления са били локализирани в малък район на Северна Америка. Тя ни е предупредила за ВЪВЕЖДАНЕТО на "неделен закон", който вече съществува неписан в католическите европейски държави, властва вече в Щатите, но забележете и запомнете - ВЛИЗАНЕТО МУ В СИЛА КАТО ОФИЦИАЛЕН ЗАКОН първо ще бъде В САЩ, а после и по всички краища на света. Той ще е свързан с НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД.
Така че абсолютно резонно и правилно е Елън Уайт да бъде назована и посочена като пророк на последната църква. Чрез нейната литература Бог ни е снабдил с чудесно ръководство за големите кризи и последните трудни времена, които Божият народ ще преживее. Трябва да бъдем много благодарни, че голяма част от книгите на Е. Уайт са преведени и на български като "Патриарси и пророци", "Пророци и царе", "Животът на Исус", "Великата борба", "Възпитание", "Притчи Христови", "По стъпките на Великия лекар", "Диета и храна" , "Пътят към Христа", и др.
Съветвам ви всички, от цялото си сърце и с голяма грижа към вас - прочетете задължително "ВЕЛИКАТА БОРБА" НА ЕЛЪН УАЙТ - ТОГАВА ЩЕ ВИДИТЕ МИНАЛИТЕ И ДНЕШНИТЕ СЪБИТИЯ ОТ БИБЛЕЙСКИЯ ЪГЪЛ, А СЛУЧВАЩОТО СЕ ДНЕС, СПОРЕД СЛОВОТО В БИБЛИЯТА ЩЕ ВИ СТАНЕ ПРЕДЕЛНО ЯСНО.
05.01.2012 22:56
Би Би Си: Барак Обама разкри нова стратегия за развитие на американската армия
05 януари 2012 | 21:22 | Агенция "Фокус"
Вашингтон. Американската армия ще стане „по-лека”, запазвайки своето превъзходство, докато измества фокуса си върху Азиатско-тихоокеанския регион, обяви американският президент Барак Обама, предаде Би Би Си.
В рядка своя изява пред Пентагона, той разкри дългосрочна стратегия за отбраната на САЩ, съгласно която хиляди военнослужещи ще бъдат освободени.
Според американския държавен глава приливът на войните се оттегля и САЩ трябва да възобновят икономическата си доминация.
Стратегията трябва да включи съкращаването на най-малко 450 млрд. долара от разходите на Пентагона през следващото десетилетие.
„Така че, да, нашата армия ще бъде по-лека”, коментира Обама пред репортери, „но светът трябва да знае, че САЩ ще запазят нашето военно превъзходство с въоръжени сили, които са ловки, гъвкави и готови да отговорят на пълен набор от конфликти и заплахи”.
Неотдавна Хилари Клинтън доказа в едно свое изказване записаното в “Откровение” 13 глава, че Вторият звяр ще реве като змей: “За САЩ световното лидерство е единствената възможност” (http://www.focus-news.net/?id=n1438250). Тя изрази ясно величието, което си приписват всички диктатори, като представят себе си за единствените, които могат, знаят и разбират всичко. Безапелационно подчерта и необходимостта САЩ да бъдат категоричният лидер в света: „Светът гледа към нас, тъй като Америка има възможност и решимост да мобилизира съвместни усилия за решаване на световните проблеми – в защита на нашите собствени интереси, но и в качеството на сила на прогреса. В това отношение ние нямаме съперници”. Изявлението “Ние нямаме съперници” е категорично: “На нас никой не може да ни се опре!”
Днес Барак Обама потвъди недвусмислено декларацията, доказваща ролята на САЩ като световен жандарм.
Същото твърди и Библията. Тандемът САЩ и Ватикана ще осъществи Новия Световен Ред и ще тласнат човечеството към огнената геена!
06.01.2012 11:43
Как то и да е. Спирам, защото почвам да правя това което не ми харесва. Всеки сам представя себе си. Никой не може да се промени ако не го желае. Нищо не може да ни обуздае ако не осъзнаваме безмислието на своите действия. Нито смъртта, нито дори Бог, само можем да умрем каквито сме си.
07.01.2012 17:03
Явно не си запознат с Божието слово, иначе не би говорил така. Всичко, което се случва, не езащото доларът е силен, а защото определени сили под ръководството на Сатана подготвят Новия тветовен ред. Измамникът иска поклонение и не го интересува дали ще има силен долар или друга силна валута. Точно поради тази причина ще има религиозни закони. Без тях никой няма да му се поклони.
07.02.2012 14:32
04.04.2012 02:14